Hoe verander ik de achtergrond van mijn Google Chromebook?

Wilt u de achtergrond van uw Google Chromebook-achtergrond wijzigen? Dan ben je precies waar je zou moeten zijn. En als u nog andere Google-problemen heeft, kunt u op elk gewenst moment contact opnemen met het Google Support telefoonnummer. De experts zorgen meteen voor de gepaste oplossingen. 

Volg de onderstaande stappen om met het proces te beginnen:

  • Allereerst moet u het taakbalkmenu selecteren dat zich in de rechter benedenhoek van het bureaublad bevindt, en vervolgens moet u het tandwiel Instellingen selecteren om de instellingen van de Google Chromebook te openen.

TIP: als je wilt, kun je de Chromebook-instellingen ook openen via het menu in de rechterbovenhoek van de Google Chrome-browser.

  • Vervolgens moet u naar het linkerdeelvenster van het venster Instellingen gaan en vervolgens de optie ‘Personalisatie’ selecteren.
  • En nu moet je het tabblad ‘Achtergrond’ selecteren.
  • U zult zien dat de ‘Wallpaper’ app de miniaturen van vooraf geïnstalleerde afbeeldingen weergeeft. U zou nu de categorieën in het linkerdeelvenster moeten selecteren om door de gegeven opties te bladeren.

 

Opmerking: u kunt er ook voor kiezen om ‘Dagelijks vernieuwen’ te selecteren om Chrome OS elke keer dat u uw pc opstart een willekeurige achtergrond uit de categorie te laten kiezen.

  • Daarna moet u de achtergrond selecteren waarvan u het bureaublad onmiddellijk wilt bijwerken. 

Opmerking: u moet weten dat sommige afbeeldingen informatie over de fotograaf weergeven. U kunt dus de optie ‘Verkennen’ onder de naam van de fotograaf selecteren als u de website van de eigenaar wilt bezoeken.

  • En tot slot, als u liever een van uw afbeeldingen als bureaubladachtergrond gebruikt, moet u ‘Mijn afbeeldingen’ selecteren. U ziet nu de miniaturen van alle afbeeldingen in uw map ‘Downloads’. En dan hoef je alleen maar degene te selecteren die je wilt updaten.

Nu u klaar bent met het doorlopen van de gegeven stappen, zou u tevreden moeten zijn met het resultaat. Maar voor het geval u problemen ondervindt, moet u onmiddellijk het Google telefoonnummer bellen. En dan begeleiden de technici u met betrouwbare en bruikbare oplossingen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe plan ik een vergadering in Google Meet?

Hoe krijg ik offline toegang tot mijn Gmail account met Google Chrome?

Hoe voeg ik een bankrekening toe aan mijn Google Pay?